TK: Yaesu FTdx-3000 €1900

Nee ik ga er niet mee stoppen. Omdat ik met een opeiding ben gestart, heb ik de afgelopen maanden héél erg weinig tijd gehad voor de hobby en zoals het er nu naar uitziet, zal die situatie de komende 2 jaar niet veranderen. De enkele keer dat ik tijd volstaat de FT-897D. Met enige pijn in ’t hart denk ik dat de Acom 1011 en de Procaster ook weg gaan. Even een tijdje back to basic.

ftdx3000-1

Mijn FTdx-3000 is aangeschaft bij hamshop.nl in september 2013. Er zit dus nog 8 maanden garantie op. Set is uitgebreid met de optionele DVS-6 voice module en de nieuwste firmware is reeds geïnstalleerd. Komt met originele verpakking, handleidingen (Duits en Engels) en toebehoren. Inruil FT-450D of FT-950 bespreekbaar. Werkt uitsluitend op amateurbanden, is NIET geschikt voor 27mc. Uitgebreid te testen op 80/40/20/15/10 in Druten

2 thoughts on “TK: Yaesu FTdx-3000 €1900

  1. Beste Pleun,

    Kan jij me helpen om mijn ft 3000 te koppelen aan de acom 1011 aub ?
    Is dit een kabeltje dat je kant en klaar koopt , indien wel heb je het type hiervan aub ?
    Indien zelf gemaakt , heb je hier een schematje van ?

    Alvast heel erg bedankt ,

    ON4PG Pieter

Geef een reactie

