Boekentip

Voordat je op zendamateur.com actief wordt, eerst dit boekje met tips lezen😉

Ja ik heb zelf ongetwijfeld ook off topic berichten geschreven en dat is niet goed. Dat was een soort aanpassingspoging, maar het past mij niet heb ik gemerkt. Ik ben dus QRX, heb er op deze manier geen plezier in.

Jammer, want ik heb een hoop geleerd op zendamateur.com. Iedereen die mij heeft geholpen en bijgestaan in mijn vele zoektochten naar antwoorden heel erg bedankt!

SHARE WHAT YOU KNOW, LEARN WHAT YOU DON’T

2 thoughts on “Boekentip

  1. Hallo Pleun, het probleem is daar dat er veel mensen zijn die reageren om het reageren. Of ze nou iets over het topic willen zeggen of niet. De kunst is om zelf er wat uit te filteren wat interessant is. Blijf zendamateur.com wel volgen. Maar voor echt technische vragen gaik toch naar hamforum.nl. 73, Bas

    • M.b.t. dat eerst sluit ik me helemaal bij je aan Bas. Het is jammer dat daar de beheerders daar niet wat alerter zijn. Dat filteren heb ik een tijd geprobeerd, maar ik heb er geen zin meer in. Ik ben gekke Henkie niet. Ik zal eens kijken op hamforum.nl, bedankt voor de tip!

Geef een reactie

