TK: Kenwood TS-870S €850

Ik ben inmiddels dusdanig verknocht aan mijn Yaesu FT-2000 dat ik mijn TS-870S (bouwjaar 2000) toch weer weg doe. Met gepaste tegenzin, zoals altijd, maar ik kan nu eenmaal niet alles houden. De TS-870S is een prachtset; geweldige RX audio en gewoon met de standaard handmicrofoon ook super TX audio (vrijwel bij ieder QSO bloemen in ontvangst nemen). De IF DSP bandpass filter is ook subliem, dat maakt dus wél het verschil tussen net wel en niet niet kunnen horen. De FT2K is toch meer mijn set; net even wat meer functies (jaja, en wat meer bling bling), qua performance wint de TS-870S, hands-down! Prijs: €850, meerprijs SP-31 speaker €50.

TS-870STS-870S with Rode Procaster

2 thoughts on “TK: Kenwood TS-870S €850

Geef een reactie

