2m RSGB contest

Op 19 mei even meegedaan aan de RSGB contest op 2m. Ik hoorde rond 16:44 CET maar 3 stations en die heb ik ook gewerkt, het houdt niet over maar het gaat wel met de MasPro WH59N.

G4ZAP/P 144.310 JO02eb (= 360 km)
G4SIV 144.319 IO92ws (= 403 km)
M0BAA/P 144.285 JO01kj (= 333 km)

Wel weer even wennen zeg, op VHF. De signaaltjes waren zeer mager en zo’n “direct zicht” verbinding (er was volgens mij geen tropo) klinken toch weer heel anders dan HF. Toch wel weer even leuk, maar of ik op 2m actief wordt c.q. blijf dat vraag ik me af.

Geef een reactie

