Mast gemonteerd!

Vandaag de DX-wire GFK mast gemonteerd tegen het huis. De voet zit op 4m hoogte (ong. 1,4m boven het garage dak) dus de top zit op 14m. Het is wel even wennen, maar het ziet er goed uit. Ik heb een setje muurbeugels van 38cm bij www.classicinternational.eu besteld, simpel maar doeltreffend. Zitten met 8mm pluggen in de muur en houtschroeven (eerst even goed ingevet). Zit muurvast, het mastje weegt maar 4,3 kg. Ook aan de voorkant van het huis de “schotel steun” gemonteerd op ong. 5m hoogte, net onder de dakgoot. Daar past waarempel mooi het topstuk van een vlaggenmast overheen, het ziet er nu dus ook uit als een vlaggenmastje. Kan de buurt vast even wennen HI. Misschien hang ik er met koninginnedag ook wel onze driekleur in. Nog even geen draden, dat komt nog. Ik zou mijn FD4 op kunnen hangen, maar ik wil toch liever symetrisch. Ik kan 11m naar de voorkant en ruim 20m naar achteren. Ga dus een 40/20 trap dipool maken. Diamond BL-50 is al binnen, traps maak ik zelf. Foto’s en meer info volgt!

Geef een reactie

