Welkom op mijn nieuwe website!

Welkom op mijn nieuwe website (eigenlijk een Blog), gemaakt met de online services van www.wordpress.com. Vroeger maakte ik mijn website “met de hand”, maar dit is toch wel wat handiger en op deze manier kan ik me wat meer op de inhoud richten, dat lijkt me leuker.

Binnenkort op deze pagina mijn antenne experimenten.

One thought on “Welkom op mijn nieuwe website!

  1. Eindelijk een plek waar we de antenne perikelen kunnen volgen.
    Wel meer gebruik maken van foto’s, ik ben erg visueel ingesteld tenslotte😉

Geef een reactie

